Jäkligt retro eller vad säger ni?

2 Nov

20111102-203314.jpg

6 svar to “Jäkligt retro eller vad säger ni?”

  1. Fifi november 2, 2011 den 20:36 #

    Verkligen!
    Och där sitter du och övar upp dig och blir grym!

    • Muerta november 2, 2011 den 23:05 #

      Japp, nu ska jag äntligen få min revansch!😉

  2. Lisa november 2, 2011 den 20:41 #

    Snyggt! Mycket tuffare än wördfjud.

    • Muerta november 2, 2011 den 23:06 #

      Och framförallt mycket svårare. Vad ska man med alla s till? Och i riktiga finns till och med q med!

  3. Jos november 2, 2011 den 20:49 #

    Åh, älskar ”riktigt” alfapet. Jag köpte ett för nåt år sen, och kom helt glad och taggad. Å så ville karln inte spela med mig..

    • Muerta november 2, 2011 den 23:07 #

      Kom hit och spela! Jag är toktaggad🙂

Kommentera

