Dagens outfit: welcome to the jungle

4 Nov

Själv kör jag tema: sunkmorsa i halvskitiga mjukisar och tröja med kräkfläck.

20111104-092843.jpg

6 svar to “Dagens outfit: welcome to the jungle”

  1. Chapman november 4, 2011 den 09:55 #

    Sunkmorseoutfiten tänker jag fortsätta med till den dagen jag får barnbarn. Och då börjar det om igen.

    Himla gulliga kläder på barnet!

    • Muerta november 8, 2011 den 23:08 #

      Ha ha, det är rätt!

      Tack🙂

  2. Fifi november 4, 2011 den 10:00 #

    Plötsligt slår det mig hur lika ni är!

    • Muerta november 8, 2011 den 23:09 #

      Jo, det sägs att han blir mer och mer lik mig…

  3. Mamma november 4, 2011 den 11:50 #

    Bruno blir alltmer lik sin mamma:) finpojken!

Kommentera

