Har ett ”jag ska aldrig mer dricka”-moment

20 Nov

Mycket trevligt kalas igår men idag betalar jag med illamående, huvudvärk, gråtattacker osv osv. Nu i soffan med Crocodile Dundee i väntan på pizzaleverans. Just like in the old days. Ha ha.

2 svar to “Har ett ”jag ska aldrig mer dricka”-moment”

  1. lisa november 20, 2011 den 22:08 #

    Haha ja i den stolen har man ju suttit några gånger, inte kul varje helg med det går ju an ibland. Hoppas du hade det kul så det är värt det.🙂

    • Muerta november 21, 2011 den 21:26 #

      Jodå, det hade jag! Nä jag skulle verkligen inte palla att må så särskilt ofta. Även om jag fick sovmorgon så ska man ju orka med resten av dagen sen också…

Kommentera

