Ålderdomen.

21 Nov

Även idag har jag känt mig lite sådär. Enligt M är det ålderdomen som smugit sig på så jag har tydligen åldrats ett år senaste året, bara att jag inte märkt det förrän nu efter ett dunderkalas. Nåväl, det får väl vara så. Nästa gång tar jag det lite lugnare helt enkelt. Det var helt klart värt det, men jag tror inte att jag hade haft mindre kul med mindre att dricka. Jag är ju inte 22 längre. Ha ha.

2 svar to “Ålderdomen.”

  1. Anna Weinreich november 21, 2011 den 21:58 #

    Har du en mail man kan maila på? jag ville skicka en bild. PUSSA BRUNO från mig.

Kommentera

