Sömnparadoxen.

25 Nov

Hur kan man gå runt med grus i ögonen en hel dag och längta efter inget annat än att få sova bara för att sen ligga i sängen och vrida och vända på sig utan att alls lyckas slumra till?

4 svar to “Sömnparadoxen.”

  1. Jos november 25, 2011 den 23:43 #

    Åh vad jag känner igen mig! När du kommit fram till förklaringen måste du meddela mig..

    • Muerta november 26, 2011 den 05:16 #

      Hittar jag något bra svar lovar jag att det hamnar på bloggen😉

  2. marie november 26, 2011 den 00:20 #

    Ja det fattar inte jag heller. Jag är likadan..

    • Muerta november 26, 2011 den 05:18 #

      Mm, man blir ju så less på sig själv. Och särskilt när man då för en gångs skull faktiskt gått och lagt sig i tid:/

Kommentera

