Jag och min bebis.

8 Dec

Harmoni.

 

Verklighet.

6 svar to “Jag och min bebis.”

  1. marie december 8, 2011 den 10:03 #

    Haha du är ju så rolig😛 förstår inte hur Bruno inte skrattar nonstop hemma!

    • Muerta december 8, 2011 den 21:00 #

      Eller hur? Det tycker jag ju att han kunde bjuda på faktiskt.

  2. Z december 8, 2011 den 11:01 #

    Haha fina ni är🙂

  3. lena december 8, 2011 den 12:58 #

    Känner igen. Å så sur han är.

    • Muerta december 8, 2011 den 21:05 #

      Jepp. Riktig surpuppa.

Kommentera

