Lucka 8: Berätta om ett av dina favoritplagg.

8 Dec

Jag har alltid hatat vinterjackor. Och eftersom jag har hatat vinterjackor har jag alltid dragit ut på att köpa en tills jag inte står ut med att frysa längre vilket brukar innebära 1. att jag blir tvungen att panikköpa 2. att det blir dyrare än vad jag räknat med 3. att det blivit en ful jacka jag varit missnöjd med och ibland även 4. en för kall jacka för att de varma är så fula. MEN, i år köpte jag en höstjacka när det började bli kyligt och jag tror fanimig att den kommer att duga som vinterjacka också! Så, just nu är ett av mina favoritplagg denna:Jag skulle förstås ha tagit en bild på mig iklädd den men jag orkade inte. Skyller på bebis. Se inlägg nedan.

4 svar to “Lucka 8: Berätta om ett av dina favoritplagg.”

  1. Z december 8, 2011 den 10:11 #

    Håller med dig! Jag har också alltid hatat jackor & särskilt varma jackor men tyvärr så bor man ju i Sverige så man har ju inget val. Förra året hittade jag en liknande jacka i London & äntligen kände jag mig snygg & bekväm hela vintern, rätt varm också. Alltid ett plus, haha! Parkas är lätt den snyggaste jackan någonsin.🙂 Igår köpte Johan en grön parkas så vi kommer nog se rätt snygga ut när vi går på stan i likadana jackor, *nerds*

    • Muerta december 8, 2011 den 21:03 #

      Vad gulligt! Typ som när jag och min pojkvän går runt i matchande munkisar med hp-tryck och likadana vintermössor. Tänkte investera i likadana joggingställ till våren. *töntar*

  2. Fifi december 8, 2011 den 10:29 #

    Jag brukar inte heller gilla varma jackor, men den här var ett superbt köp!

Kommentera

