Ett litet tips.

12 Dec

Jag har en nyväckt kärlek till biblioteket. Jag har inte utnyttjat bibblan sådär fruktansvärt mycket innan, men nu när jag varit ledig har det känts som en bortglömd guldgruva. Jag lånar filmer och böcker om föräldraskap och nu alldeles nyss lånade jag en e-bok till min telefon. Jag visste faktiskt inte att man kunde det förrän nu. Och helt gratis förstås, som det är på bibliotek. Och eftersom det är en e-bok kan jag låna sen trots att den är utlånad på alla bibblor i Sthlm. Fint som snus.

20111212-153851.jpg

4 svar to “Ett litet tips.”

  1. Z december 12, 2011 den 16:32 #

    Åh tack för tipset! Har precis laddat ner två böcker, haha. Föredrar nog att läsa riktiga böcker men att bara låna lite böcker & ”bläddra” i dem så här är ju guld! Man kan ju inte stå på bibblan & småläsa i hur många böcker som helst. Men nu kan jag göra det här hemma, till & med när jag ammar, asgött! :))

    • Muerta december 12, 2011 den 16:59 #

      Jag föredrar också riktiga böcker men perfa att ha t.ex. om man inte har med sig bok eller när man har barnet i famnen. Och när boken man vill ha är utlånad.

  2. marie december 12, 2011 den 19:56 #

    Men så smart!

    • Muerta december 12, 2011 den 20:05 #

      Javisst!
      I❤ bibblan

Kommentera

