Flitens lampa lyser.

12 Dec

Jag söker jobb. Det tar sån tid. Och jag vill att de hör av sig OMEDELBART efter jag mailat ansökan för jag vill inte gå arbetslös under julen, för min sinnesfrids skull. Och så nojar jag över att de ska lägga intervjuer typ i jul när jag är borta. Men det är klart att de inte gör. De är väl också lediga nåt, de stackarna. Hur som, jag gör allt jag kan och söker och söker och ligger på. Och så håller vi tummarna nu va?

6 svar to “Flitens lampa lyser.”

  1. Gunnel Weinreich december 12, 2011 den 13:55 #

    Tummar och tankar hos dig:)

  2. lena december 12, 2011 den 15:22 #

    Absolut. Själv har jag pausat i jobbnojande, kollar annonser med lagom iver.

    • Muerta december 12, 2011 den 15:42 #

      Här går det undan, första intervjun inbokad!

  3. Jos december 12, 2011 den 20:38 #

    Oja, håller alla två tummarna🙂 Jag lyckades söka ett jobb, sen slocknade den där lampan.. Tänker att jag ska ta nya tag efter jul.

    • Muerta december 12, 2011 den 20:52 #

      Ett sökt jobb = en chans till anställning. Så det tycker jag inte alls var dåligt jobbat!

Kommentera

