Lucka 14: Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

14 Dec

Jag blir sällan bra på bild och känner mig väldigt obekväm med att bli fotograferad. Ofta grimaserar jag istället för att le. Här är en bild från 2007 där jag ser glad och bekväm ut och som är tagen av någon annan än mig själv. Ett undantag från regeln alltså.

6 svar to “Lucka 14: Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.”

  1. Anna Weinreich december 14, 2011 den 14:26 #

    Vem har tagit den då? Empa?

    • Muerta december 14, 2011 den 15:30 #

      Näpp. Antingen du eller Yosabeth tror jag. Förmodligen Y. Ser ut att vara inne på medusa. Häftigt.

  2. Fifi december 14, 2011 den 16:52 #

    Jättefin bild!

    Jag har så svårt för att le naturligt på kort, så oftast ser jag bara sur ut, särskilt när nån annan plåtar.

    • Muerta december 14, 2011 den 22:59 #

      Tack!

      Ja, den som fotar måste liksom lyckas fånga en mitt i ett på-riktigt-leende för att det ska bli bra. Annars måste man ju le i hundra år medan det fipplas med kameran och det blir sällan bra…

  3. emelie december 17, 2011 den 17:50 #

    Åh vad du borde bli svarthårig igen!! Ursnyggt!

    • Muerta december 20, 2011 den 09:03 #

      Mm, snyggt är det ju. Men just nu trivs jag bäst i orange🙂

Kommentera

