Lucka 22: Berätta om något som du är beroende av.

22 Dec

Jag är beroende av kaffe. Jag får inte huvudvärk om jag inte dricker det, men jag kommer liksom inte riktigt igång ordentligt utan mitt morgonkaffe. Och det märks ännu mer nu sen jag fick barn och sömnen inte är som den borde.

20111219-223014.jpg

2 svar to “Lucka 22: Berätta om något som du är beroende av.”

  1. Ninja december 22, 2011 den 23:22 #

    Försöker vara oberoende….men hästar är jag nog beroende av.
    Why Muerta?

    • Muerta december 23, 2011 den 10:12 #

      Jag heter Märta på riktigt och mitt ex hade mig inskriven som Muerta i sin telefonbok i mobilen. Tror det var någon felskrivning eller t9-förslag från början.

Kommentera

