Lucka 23: Berätta om ditt bästa julminne.

23 Dec

Nej här blir det ingen fin berättelse om mina barndoms jular utan ett minne från förra året. Juldagen förra året för att vara exakt. Efter att ha haft mensvärk ett par dagar och varit helt hundra för första gången sen vi började försöka bli gravida att jag faktiskt inte var gravid, inser jag på en juldagsfest hemma hos en kusin till M att min mens är minst tre timmar sen och att den inte kommer att komma. Min mens är aldrig sen. Inte ens tre timmar. Så, glad i hågen sveper jag i mig lite mer rödvin (eftersom jag redan var full) och försöker njuta riktigt mycket av det billiga boxvinet eftersom jag inte kommer att dricka alkohol mer på ett tag.

20111219-223202.jpg
Sista bilden på magen där Bruno bodde.

2 svar to “Lucka 23: Berätta om ditt bästa julminne.”

  1. Mamma december 23, 2011 den 11:57 #

    :))

    • Muerta december 23, 2011 den 18:59 #

      Dubbelhaka-bra :))

Kommentera

