Fotoutmaning!

7 Jan

Tryckte visst helt oplanerat på bloggens pausknapp ett par dagar nu i långhelgen. Istället har jag hängt med bebis och karl mest, men också lite andra. Trevligt trevligt. Hur som, blogga är ju hur kul som helst men minimeras lätt när mycket annat händer, och eftersom massor kommer att hända från och med måndag då jag börjar jobba så passar det bra att utmaningsblogga för då slipper man ju tänka ut själv!

Hittade denna fotoutmaning hos katta kvack

20120107-103756.jpg
Självklart vill jag också vara med! Skitsamma att jag ligger ett par dagar efter.

6 svar to “Fotoutmaning!”

  1. Mamma januari 7, 2012 den 10:45 #

    Vad kul med dagens Muerta-bild:)

  2. Z januari 7, 2012 den 11:17 #

    Åh vill också!

    • Muerta januari 7, 2012 den 22:12 #

      Gört! Kul ju🙂

  3. Fifi januari 7, 2012 den 13:17 #

    Tror jag hoppar på den här utmaningen, har lite dålig fantasi för tillfället och svårt att hitta på nåt att blogga om. Dessutom hinner jag aldrig skriva några längre, eftertänksamma inlägg längre, så det här formatet passar mig perfekt!

    • Muerta januari 7, 2012 den 22:13 #

      Ja, roligt! Jag gillar också utmaningar mycket just av den anledningen. Plus att det känns som att man också kommer på mer annat att skriva om under tiden.

Kommentera

