Ni vet när man kommer hem från jobbet och middagen står på bordet?

10 Jan

Där är jag nu. Lyx.

20120110-182524.jpg

6 svar to “Ni vet när man kommer hem från jobbet och middagen står på bordet?”

  1. lisa januari 10, 2012 den 19:26 #

    Mycket lyx! Så där har M det varje dag efter jobbet, längtar lite tills det blir min tur att komma hem till uppdukat bord.

    • Muerta januari 10, 2012 den 22:07 #

      Verkligen, uppskattar det jättemycket🙂

      Hur länge ska du vara hemma?

  2. Jos januari 10, 2012 den 20:32 #

    Men åh – lyxen! Min kille har lovat att jag varenda morgon ska få komma upp till ett kaffedoftande kök. Det sa han när vi byttes av med första ungen också. En morgon höll det i sig då, så han har lite att leva upp till den här gången😉

    • Muerta januari 10, 2012 den 22:06 #

      Låter härligt! Just frukosten får jag ordna själv, ingen av dem är uppe riktigt så tidigt. Men middag känns nästan lyxigare för mig, trött och småsur när jag kommer hem och är hungrig annars…

  3. Gunnel Weinreich januari 11, 2012 den 07:41 #

    Jag vill också…….Fast jag får frukost på sängen ibland, lediga dagar:)

    • Muerta januari 11, 2012 den 21:34 #

      Vi äter aldrig frukost i sängen. Men jag vet inte, frukost vid köksbordet är det ju inget fel på!

Kommentera

