Länkkärlek.

12 Jan

Visst är jag lite dålig på det här med länkkärlek? Jag ska försöka bättra mig *lovar*.

Det finns en alldeles ny blogg som jag tycker att ni ska besöka. En pappablogg. Den skrivs av min pojkvän alias M alias Brunos pappa. Nepotism, jag vet, men det spelar väl ingen roll? Nåväl, tanken är att skriva om hur det är att vara pappa och vad han gör på dagarna nu när han är föräldraledig. Gå dit och kolla! Tidstjuven heter den, vilket också är hans smeknamn på Bruno.

9 svar to “Länkkärlek.”

  1. Fifi januari 12, 2012 den 20:29 #

    Vad kul, ska genast kolla!

  2. Sandra januari 12, 2012 den 22:51 #

    Woho! Alltså par som bloggar, om barn, måste vara det bästa! Någonsin!

  3. Mamma januari 13, 2012 den 00:43 #

    Hur/om kan en farmor kommentera? Jättefina foto och mysigt att dela deras dag:))

    • Anna Weinreich januari 13, 2012 den 09:48 #

      MAMMA! Du är fortfarande MORMOR till Bruno😉

      • Gunnel Weinreich januari 13, 2012 den 12:59 #

        Jaja fast M är ju nästan min son så det så!

    • Anna Weinreich januari 13, 2012 den 09:53 #

      Och mamma, det är bara att välja ”gäst” och skicka kommentaren🙂

  4. Gunnel Weinreich januari 13, 2012 den 13:00 #

    Jag har redan gjort det Anna men tack ändå!

  5. Anna Weinreich januari 23, 2012 den 20:35 #

    Alltså. Du MÅSTE uppdatera dina länkar haha. Du har länkkärlekat Marcus men har ingen länk till honom😉

    • Muerta januari 24, 2012 den 11:19 #

      Jag vet. Sjukt inaktuell. Tror att några adresser inte stämmer heller.

Kommentera

