På tuben. Lyssnar på skämsmusik.

18 Jan

20120118-071001.jpg
Och ja, jag var kär i en av dem när jag var liten. *skäms ännu mer*

4 svar to “På tuben. Lyssnar på skämsmusik.”

  1. Gunnel Weinreich januari 18, 2012 den 08:08 #

    morgonmys:) Tror nog att Bruno åxo tycker om detta, (ja me men säj de inte).

  2. Tidstjuven januari 18, 2012 den 08:18 #

    Nejdå, inget för Bruno. Jag lovar att han inte gillar det🙂

  3. Marie januari 18, 2012 den 10:29 #

    Due, då är vi två!😛

  4. Fifi januari 18, 2012 den 15:35 #

    Haha, men jag minns att de spelades på Pop-i-top på Svt och jag tyckte att sångaren var skitsnygg!

Kommentera

