En kväll på stan.

21 Jan

20120121-170126.jpg
Strumpbyxor, bebis, barnvakt. Jag och M ska ut på dejt. Först ska vi på ostron- och champagneprovning och sen ska vi ut och käka.

Men ingen behöver oroa sig. Barnvakten är av kvinnligt kön så lilleman riskerar inga hjärnskador, till skillnad från veckodagarna när han är hemma med sin pappa.

6 svar to “En kväll på stan.”

  1. Z januari 21, 2012 den 17:34 #

    Vad bra!! Man blir ju lite orolig för barnet!

    • Muerta januari 24, 2012 den 11:26 #

      Visst blir man. Tänk vilken hemsk mor jag är som godkänner en sådan behandling.

  2. Mamma januari 21, 2012 den 20:03 #

    Verkar gå himla bra med moster:)

    • Muerta januari 24, 2012 den 11:26 #

      Japp, bästa barnvakten🙂

  3. Sandra januari 21, 2012 den 23:01 #

    Bra! Blev lite orolig ett tag.

    Ostron låter sjukt äckligt. Men det kanske är gott? Annars låter ju en dejt som en fantastisk grej. Hoppas ni får det trevligt och bra!

    • Muerta januari 24, 2012 den 11:25 #

      Haha🙂

      Jag gillar ostron, men visst stålsatte jag mig inför första gången jag provade. Dejt var helt underbart!

Kommentera

