Om det är sant att man tappar håret en tid efter förlossningen?

28 Jan

Ja. Utan tvekan. Jag tappar stora tovor varje gång jag drar handen genom håret. Alltså, det är inte det att jag är rädd att bli flintis för jag har tokmycket hår och blir det tunnare så gör det mig absolut ingenting. Men det här att mitt hår ligger som en matta över varenda grej i vårt hem och på mina kläder gör mig galen. Hur länge ska det hålla på såhär?

20120128-145751.jpg
Hårborsten efter en snabb genomborstning.

2 svar to “Om det är sant att man tappar håret en tid efter förlossningen?”

  1. Chrystelle februari 1, 2012 den 00:09 #

    Fan vad trist! Jag som redan har så tunt hår. Hoppas jag slipper.

    • Muerta februari 1, 2012 den 16:35 #

      Tror att de flesta gör det, tyvärr. Men tror det skiljer sig en del åt mellan personer hur mycket. Men i värsta fall finna ju alltid löshår eller kort frilla!

Kommentera

