Fotoutmaningen dag 23: Something old.

29 Jan

20120129-212806.jpg
Röd currypasta. Gick ut i december. Men vafan, kryddpasta liksom, smakar finfint än så länge. Man ska inte slänga mat i onödan.

4 svar to “Fotoutmaningen dag 23: Something old.”

  1. Mamma januari 29, 2012 den 21:42 #

    Man ska inte hetsa upp sig på någon månad hit eller dit! Borde kanske kolla lite i mitt skåp också…….,,

    • Muerta februari 1, 2012 den 16:30 #

      Nä, alltså vissa grejer går ju alltid ut innan de tar slut. Det fattar man ju redan när man köper det.

  2. Josefine januari 30, 2012 den 21:00 #

    Currypasta är ett gissel. Jag köper ny varje gång för att jag utgår från att den vi eventuellt har i kylskåpet gått ut. Sen har vi fem sex burkar. Och currypasta använder vi kanske… en gång i halvåret typ.

    • Muerta februari 1, 2012 den 16:31 #

      Vi köper världens största burk istället för ofta. Men jag har andra såna grejer jag köper varje gång, för jag tror att det inte finns…

Kommentera

